Angela Banner 728x90

dinsdag 13 september 2011

webshoppen


Het is bijna verslavend, maar ik ben altijd op zoek naar leuke websites en webshops met kinderkleding, speelgoed of prullaria.
Ik vind het heerlijk om in digitale winkels rond te neuzen, dat kan ik uren volhouden. En zeg nou zelf, je wordt er niet moe van, je struikelt niet over kinderwagens (al is het die van mijzelf), het regent er nooit en er is geen sluitingstijd. Maar het allergrootste voordeel is misschien wel dat er geen vervelende verkopers rondlopen!
Als het voor de kinderen is, val ik op kleurrijk, bijzonder en net even wat anders dan wat je vindt in de winkels.

Favoriet:

psikhouvanjou 120x60
Onze nieuwste ontdekking is psikhouvanjou. Een leuke webshop met, zoals ze zelf al zeggen, unieke artikelen voor kinderen en jezelf. De verwachting maken ze helemaal waar.
Zo vond ik daar de aqueduck het handenwassen hulpje! Ideaal, als je (zoals bij ons thuis) bezig bent met zindelijkheidstraining. "Na het plassen handen wassen" is nu een stuk makkelijker, omdat de waterstraal dichterbij komt.

Ze hebben ook ontzettend leuke houten puzzels. Zoals deze puzzel van Dwellstudio, net even wat anders. Leuke kleurtjes en hip design.



Binnenkort weer een update met nog meer favorieten.

1 reacties:

Jolanda Cuper on 13 september 2011 om 21:57 zei

Hoi hoi het is gelukt heb je leuke berichtje ontvangen!
Groetjes Jolanda.

Een reactie posten

 

Blije Kindjes Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino