Angela Banner 728x90

zondag 13 oktober 2013

Regenachtige zondag? Speelzand maken!!


Op Pinterest vond ik een recept voor Moonsand, ik noem het speelzand! Een heel eenvoudig recept met bloem en babyolie, voor uuuuuren speelplezier, zoals mij werd beloofd.
Vandaag, een regenachtige, winderige, koude, donkere herfstdag is naturlijk ideaal om dit recept een uit te proberen. Bovendien is de jongste aan het logeren, waardoor mijn oudste zich onderhand al stierlijk aan het vervelen was.
Zo gezegd, zo gedaan!

Benodigdheden:
- 5 delen bloem
- 1 deel babyolie
- bak
- bekertje


Bloem en babyolie in de bak:


Lekker mengen:



En spelen maar.....!


Op Pinterest zag ik foto's van moonsand in een bak met een opstaande rand...dat snap ik wel! Voor mijn recept heb je ook een stofzuiger nodig! ;-P



0 reacties:

Een reactie posten

 

Blije Kindjes Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino