Angela Banner 728x90

maandag 9 september 2013

Luizenzak Pimpen


Mijn dochter is vier jaar geworden en mag eindelijk naar school! Wat heeft ze daar zin in! Op haar school hebben alle kinderen een eigen luizenzak. Als moeder ben ik daar natuurlijk heel erg blij mee. Brrrrr ik krijg al de kriebels als ik aan luizen denk. Laat staan dat ik er behoete aan heb om de kleine monsters te moeten weg-shampoën. Om te voorkomen dat al die kleutertjes uren moeten zoeken naar hun eigen jas mag de luizenzak gepimpt worden. Een leuk project en onze kleuter is supertrots! Zó trots dat ze na har eerste schooldag diep teleurgesteld was dat de luizenzak op school moest blijven.


Omdat we toch bezig waren hebben we voor de gymschoentjes ook meteen een leuk zakje gemaakt:




0 reacties:

Een reactie posten

 

Blije Kindjes Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino