Angela Banner 728x90

vrijdag 20 april 2012

Schilderij met handafdruk


Er gaat hier heel wat verf doorheen. 
Geen probleem, want ik ben een groot Action Fan en daar is alles te koop voor een appel en een ei!
Voor dit schilderij kocht ik een klein linnen doek en acrylverf. Hoewel acrylverf minder goed uitwasbaar is, vind ik het resultaat veel mooier dan met plakaatverf.

Dit is het resultaat na een half uurtje kliederen! 
Als laatste heb ik de handafdruk en (gedeeltelijk) voetafdruk laten maken.


1 reacties:

MomstersInc on 3 juli 2013 om 22:15 zei

Leuk he, zo kliederen met verf!
Al is mijn zoontje niet echt fanaat van verf op zijn handjes, dus handafdrukken zijn hier niet zo makkelijk te maken,
Van zodra zijn handjes vies worden door de verf, wil hij dat ik het afveeg. Jammer maar helaas. Hier hangen dus andere (verf)kunstwerkjes in huis :D

Een reactie posten

 

Blije Kindjes Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino