Angela Banner 728x90

woensdag 31 augustus 2011

Voedingskussen wordt zitzak


Wat doe je als het voedingskussen zijn dienst heeft gedaan?

Op een beurs kwam ik het een keer tegen en het leek me zo handig. Een hoes voor het voedingskussen, om er een zitzak of poef van te maken. De lappen had ik liggen en de naaimachine stond er, dus ik wilde zelf aan de slag.

En dan beginnen...

Nu ben ik echt geen goeie naaister. Sterker nog ik ben echt een beginneling. Ik ben gewoon maar ergens begonnen met knippen en afspelden. Nadat de naaimachine zijn werk had gedaan, kon ik best tevreden zijn.  Om de hoes te kunnen sluiten heb ik een tunnel genaaid, zodat de hoes kan worden aangesnoerd met een lint. (ritsen daar begin ik nog niet aan)



Klaar

Terwijl ik dit stukje schrijf ligt onze meid heerlijk op het kussen te relaxen. Het werkt! Voor de hoes heb ik twee soorten stof gebruikt. Fleece stof voor de wat koudere dagen en als het warmer is kan ze op de andere kant liggen, die is van katoen.

2 reacties:

GewoonWendy on 31 augustus 2011 om 16:25 zei

Leuk idee zo. Hier wordt het voedingskussen ook weleens als lounge-kussen gebruikt, maar met zo'n kleurrijke hoes is het natuurlijk nog leuker.

Anoniem zei

mooi en leuk alternatief voor de dure doomoo zitzak!

Een reactie posten

 

Blije Kindjes Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino